UX, de ce este vital pentru strategia de optimizare SEO

Există două moduri de optimizare a conținutului website-ului dvs. Fiecare din el este important, deci fiecare are nevoie de atenția cuvenită. UX și SEO nu sunt în concurență. Se completează reciproc.

Primul mod este să lucrați la optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Aceasta vă va ajuta să vă orientați către potențialii dvs. clienți și să îi aduceți pe website prin rezultate organice în motoarele de căutare.

UX poate fi un catalizator eficient pentru strategia SEO.

A doua cale pe care o puteți urma este mai largă. Experiența generală a utilizatorului (UX) este cunoscută și sub denumirea de experiența clienților. Este un aspect foarte important dacă doriți ca oamenii să rămână pe pagina dvs. și să revină.

Ambele moduri sunt la fel de importante și pur și simplu trebuie să faceți tot posibilul cu ambele. Deși una ține de web design, iar alta de motoarele de căutare, vizitatorii pot taxa.

Pe pagina de curs UX design am abordat această temă din perspectiva designului. În articolul de astăzi, vom analiza cum experiența utilizatorului este în strânsă legătură cu SEO.

UX va îmbunătăți SEO

Ambele procese sunt complicate și va trebui să lucrați mult înainte de a vedea rezultatele. După ce le stăpâniți, traficul de pe website va crește, ceea ce duce la vânzări și profituri mai bune.

Dacă decideți să lucrați în principal la SEO, rețineți că acest mod de a atrage oameni va fi pe placul motoarelor de căutare. Vi se va acorda o vizibilitate mai bună în paginile cu rezultate.

Pe de altă parte, dacă obiectivul este de a oferi clienților dvs. cea mai bună experiență în timp ce caută în lista de produse, este important să mergeți pe invers și să îmbunătățiți UX.

Practicile SEO dubioase sunt istorie

În ultimii ani, Google și-a îmbunătățit algoritmii motorului de căutare și vor continua cu această practică până când va fi perfectă.

Rețineți că regulile SEO evoluează rapid. Este o problemă de timp când toate procedurile dubioase vor deveni o parte a istoriei. Anume, multe companii au profitat de algoritmii motorului de căutare Google și au profitat de imperfecțiunile sale.

Din fericire, Google folosește mașini puternice, capabile să învețe și să distingă ce este real și ceea ce este fals. Acest lucru a fost imposibil până acum câțiva ani și, sperăm, rezultatele căutării vor fi completate doar cu conținut de înaltă calitate în viitor.

Obiectivul lor este de a promova calitatea peste cantitate. Cea mai bună șansă de a îmbunătăți SEO poate fi prin UX-ul website-ului dvs.

UX va stimula clasamentul organic

Odată ce un vizitator al website-ului dvs. a făcut o vizită, acesta nu ar trebui să întâmpine dificultăți în timp ce navighează prin acesta. Website-ul ar trebui să fie simplu, rapid și atrăgător vizual.

Toate acestea vor menține oamenii care se vor întoarce și vor crește implicarea, rata de conversie și alte valori SEO. Aceste valori pot fi măsurate în Google Analytics. Dacă oamenii găsesc website-ul dvs. funcțional și estetic, clasamentul de căutare al acestuia va crește.

Aspecte importante pentru UX

În primul rând, asigurați-vă că website-ul dvs. se încarcă rapid. Oamenii nu sunt atât de răbdători în timp ce sunt online și se așteaptă să li se ofere soluții rapide și servicii instantanee.

În cazul în care website-ul dvs. este lent, majoritatea potențialilor clienți îl vor lăsa și vor merge să caute o altă opțiune mai rapidă.

Prin urmare, rata de respingere va crește, iar clasamentul dvs. de căutare va scădea. Acesta este motivul pentru care ar trebui să vă informați bine despre relația dintre SEO și UX.

Conținutul de înaltă calitate vă va califica mai bine

Spațiul online este saturat cu o mulțime de articole, bloguri și website-uri care au ca scop păcălirea motoarelor de căutare și atragerea multor vizitatori. Această soluție nu oferă o valoare reală oamenilor și nu va dura foarte mult timp.

Din această cauză, asigurați-vă că, creați un conținut original, bine gândit și informativ, care va fi apreciat de publicul țintă.

Evitați să folosiți fraze comune și jargon, dar rămâneți strict profesioniști în timp ce comunicați. Oferiți-le informații relevante și păstrați-le într-un format simplu. Oamenilor le place să se informeze și să decidă rapid asupra unui produs sau serviciu.

Dacă reușești să creezi conținut excelent în mod regulat, algoritmii motoarelor de căutare îți vor recunoaște eforturile și te vor pune mai sus în rezultatele căutării.

Înțelegeți-vă clienții

Nu pierdeți mult timp încercând să înțelegeți algoritmii motoarelor de căutare, astfel încât să îi puteți utiliza pentru a atrage mai mulți oameni pe website-ul dvs. Urmăriți doar actualizările acestora, fiindcă la bază au aceleași principii.

În schimb, ar trebui să aflați cât mai multe despre clienții dvs. potențiali.

Continuați și începeți să strângeți feedback prin sondaje prin e-mail sau pe pagina dvs. de Facebook. Ascultați și vedeți în ce zone ar trebui să aduceți îmbunătățiri.

Unii vor vorbi despre produs sau serviciu, alții vor menționa prețurile, iar majoritatea vor vorbi despre experiența lor pe website-ul dvs. În urma experienței noastre putem face o afirmație îndrăzneață.

Uitați de SEO pentru o clipă și concentrați-vă asupra oamenilor și nevoilor lor.

Dacă clienții dvs. sunt mulțumiți de website-ul și produsul dvs., afacerea pe care o conduceți va crește și veți obține o calitate mai bună în rezultatele motoarelor de căutare.

Gânduri finale

Nu uitați să comunicați cu baza de clienți în mod regulat. Opinia lor va ajuta să creșteți afacerea și să îmbunătățiți experiența generală a utilizatorilor pe website. Adaptările UX necesită un exercițiu pe termen lung.

Este foarte important ca obiectivele companiei dvs. să se alinieze așteptărilor și nevoilor clienților. Acesta este motivul pentru care ar trebui să evitați concentrarea excesivă pe motoarele de căutare.

Un proiect de dezvoltare web necesită atenție sporită de la început. Partea tehnică este foarte importantă și nu negăm acest lucru. Nu uitați totuși că, tot clienții decid dacă cumpără sau nu.

La sfârșitul zilei, SEO în sine nu vă va vinde produsele. Scopul dvs.este să creșteți veniturile. Acest lucru este posibil doar în cazul în care clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul și experiența generală în timp ce utilizează website-ul.

Lasă un comentariu